niedziela, 20 grudnia 2015

Urodziny czas zacząć:)

Jutro nasz Malutek skończy 5 lat. Jak ten czas upłynął....
Bardzo egoistycznie w tym roku podeszłam do kwestii uroczystości urodzinowych Oldzi, zdecydowaliśmy bowiem zorganizować je, na jednym z placów zabaw........i wiecie, wcale nie żałuję:). Teraz doskonale rozumiem rodziców, którzy taką formę urodzin preferują.
Jedna z moich koleżanek "wybiła" mi poczucie winy z tego powodu. Takowe bowiem miałam, a to dlatego, że to nie ja sama w naszym domku organizuję tą uroczystość. Najważniejsze jest to, że Olga i jej goście bawili się bardzo, bardzo dobrze:)
Było coś słodkiego, tańce, zabawy i przepiękne malowanie buziek:) Jedną z nich zobaczyć można poniżej:) 






Pora na tort urodzinowy będzie dopiero jutro, a ten zrobię własnoręcznie:)

Do miłego:):)

2 komentarze:

  1. przepiękne potwierdzam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla Malutka :) :) :)
    tez widze prezent pod choinke :) moja corka urodzila sie 22 grudnia :)
    Wesolych Swiat dla calej rodziny zycze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)